Tuesday, July 26, 2011

ku menunggu

entri nih ditulis ketika aku sedang duduk bersendirian sambil menunggu kepulangan AYAHBUNDA terchenta..(poyo sikit ayat..)arrggghhhhh....dah seminggu 1hari (8ari laa..) mereka meninggalkan aku..huhuh..giler busan..dorang kemana..?ouh..xtau erk..g hanimun hospital..lau nak tau ayah aku masok spital..opret apetah..aku nak sebut pun xreti..prostat..?potostat..?ape ke name nye tah..alhamdulillah dah selamat menjalani pembedahan ari sabtu ritu..&&& mase aku tulih natang nih dorang ngah ondway balik umah....yeeeeaaaaahhhhh....suke99x..xsaba nak tggu kepulangan mereka..xsaba nak jumpa mak & ayah..cmane lah ayah aku skang erk..hurrmmm...doa2kan ayah aku cepat sembuh ye.. okk.....mereka dah sampai...panjang umoq...yihhaaaa....babaiii....
         

No comments:

Post a Comment